And if I'd fall, would you pick me up?

Idag har varit en bra dag. Intressanta problem har lösts på jobbet. En vän som inte träffats på alldeles för länge hälsade på och det kändes som om ingen tid alls hade gått. Mer (för mig) ny musik har upptäckts och lyssnats på. Fler titlar har lagts till listan på kylskåpet.



Alla jag pratar med verkar tycka att Säkert! / Hello Saferide är gamla nyheter, men för mig är det nytt. Jag lyssnade nog tio gånger på den här låten idag (och skivan heter ju faktiskt Would You Let Me Play This EP 10 Times a Day?).

Kommentarer
Postat av: V

Haha men åh, den där låten hade jag ju tänkt tipsa dig om i förra kommentaren. Men bra, då har du redan upptäckt den ;) Och himlans trevligt att du kände igen weakness-låten. Den trallade jag på igår. Eller, trallade är kanske fel ord, men fin är den. Du vet möjligvis inte vem som sjunger den?

2008-06-17 @ 16:44:05
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0