Är sommaren slut nu?

Den hann ju knappt börja.
Nåväl.
Den uppmärksamma läsaren kan ha noterat att det varit dåligt med nya inlägg den senaste tiden. Jag skulle kunna säga att jag haft bättre saker för mig, men väljer nog att helt enkelt säga att jag haft andra saker för mig. Den absolut största delen av min lediga tid går till att programmera, och det ger utdelning. För vissa låter det säkert jobbigt och/eller enformigt - först programmerar jag på jobbet, och sedan går jag hem och programmerar - men varje kväll när jag somnar så gör jag det lycklig och nöjd. Och vad mer kan man begära av livet?

I övrigt rullar tillvaron vidare. Jag har provat ett nytt brädspel, Agricola, som rekommenderas varmt. Det har raskt seglat upp till förstaplatsen borta på Boardgamegeek, vilket är välförtjänt. Det är ett spel som får mig att längta efter nästa omgång redan innan den första har slutat, vilket är precis så ett spel ska vara. Det slutar nog med att jag köper det själv - det är absolut ett spel jag vill ha i samlingen.



Finn ett fel.

Nu sitter jag här med min kopp te och knaprar på mina nötter. Eventuellt skulle jag ut och löpa en sväng nu, men ljudet av bilar som kör genom vattenpölarna här utanför får mig att tänka om. För vad är väl en löprunda i Vallaskogen? Den kanske är lerig och kylig och tråkig... Eller helt underbar. Eller kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, den andra själen finns här. i mitt liv. hon skriver bara inte blogg. men hon är en stor del till att jag skriver blogg.

2008-09-07 @ 11:03:34
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0