Nästan sommar

Två dagar kvar till semestern. Så hemskt mycket mer behöver man väl inte säga. På fredag morgon går tåget, och på torsdag kväll ska jag se The Dark Knight. Jag hoppas verkligen att jag inte har för höga förväntningar på den, men det är nog ganska svårt. Den har just nu 9.4 på IMDB, och ligger etta med god marginal före The Godfather, The Shawshank Redemption och andra inte helt dåliga filmer.

I förbigående om IMDB. Är det bara jag som tycker att det är hemskt kul att sortera filmkommentarer efter "Hated it"? Oavsett om det är en film jag tycker om eller inte så är det kul att att se vilka som verkligen avskyr den, och varför. Några av The Dark Knight's kommentarer lyder "Pure Propaganda" och "The film was contrived long boring and designed for a captive audience". Nåja. Den som lever får se. I dubbel bemärkelse.

Oh, förresten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0